دختران ایران زمین

زندگی یعنی امید

دختران ایران زمین

زندگی یعنی امید

عشق ودیگر هیچ

زمان به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست

 

بوسیدن قول ماندن نیست

 

و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

 

هر کسی چیزایی رو که شما می گین می شنوه.
ولی دوستان به حرفای شما گوش می دن.
اما بهترین دوستان
حرفایی رو که شما هرگز نمی گین می شنون

eshgh mesle saate sheni mimone .maghz ro khali va ghalb ro por mikone.
kash hame asheegh vagheie bashan

 

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش…

 

میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر

 

میری زیرش… میگی پرنده رو دوست داری

 

ولی تو قفس میندازیش… چه جوری میتونم

 

نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

 

اگر منو تو دو برگ بودیم ….هنگام خزان زودتر از تو میشکستم و میافتادم .

تا زمانی که تو می افتی در آغوشت بگیرم

 

پیرزنه با پسرش نشسته بوده اختلاط می کردن. بعد ننه هه به

پسرش میگه من نمیدونم این آمریکا با این همه توپ و تانکش چه جوری از ویتنام شکست خورد.

پسره میگه آخه لامصبا این ویتنامی ها ، شبا از پشت حمله می کردن آمریکایی ها غافل گیر

میشدن … یهو پیرزنه شروع میکنه گریه کردن!! پسره میگه ننه چرا گریه میکنی؟ میگه

یاد بابات افتادم پنجاه سال ویتنامی بود و من خبر نداشتم!!!!

 

 

سعادتمند کسی است که به مشکلات ومصائب زندگی لبخند بزند.   شکسپیر

 

شادمانی درخانه ای است که مهرومحبت درآن مسکن دارد.   شکسپیر

 

شخص ایامی راکه به او بد گذشته  بهتر از ایامی که به او خوش گذشته به خاطر می سپارد.  مثل آلمانی

 

کسی که ازچیزهای کوچک خشنود نیست ازهیچ چیز خشنود نخواهد شددون سیمون

 

 

سرانجام
عشق من نمایان شده است
زندگی همچون یک ترانه است
آه،آری ،آری ،سرانجام
آسمانهای بالا،آبی هستند
قلبم پوشیده از سبزه و گل بود
در شبی که به تو نگریستم
رویایی یافتم
که می توانم در موردش صحبت کنم
رویایی که من می توانم خود را فراخوانم
هیجانی پیدا کردهام که بفشارم
گونه هایم را به تو
هیجانی که هرگز احساس نکرده بودم
آه ، آری ، آری
و تو لبخند می زنی
و طلسم موثر واقع شد
زیرا اینجا در بهشت هستیم
به خاطر اینکه تو سرانجام از آن منی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com


سخنان زیبایی بود ...

به بلاگ اسکای خوش اومدین (:

یک دوست جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://difnews.blogsky.com

سلام مریم عزیز خیلی زیبا بود من که لذت بردم موفق و شاد باشی

ممنون عزیزم که نظر دادی منتظر نظرات بعدی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد